Prowadzenie działań content marketingowych zajmuje Ci dużo czasu, a efekty nie spełniają Twoich oczekiwań? Regularne publikacje na blogu nie zwiększają ruchu organicznego? Zastanawiasz się, czy to wszystko w ogóle ma sens?
Ma! Ale tylko wtedy, jeśli robisz to zgodnie ze sztuką. Jak się o tym przekonać? Przy pomocy profesjonalnego audytu treści.
Po co Twojej firmie audyt treści?
Dzięki eksperckiej analizie treści na Twojej stronie:
- dowiesz się, dlaczego dotychczasowe działania content marketingowe nie przynosiły oczekiwanych efektów,
- zwiększysz jakość swoich tekstów,
- otrzymasz listę konkretnych wskazówek i poprawek do wdrożenia, dzięki którym zwiększysz ruch organiczny na stronie,
- będziesz tworzyć kolejne treści zgodnie z najlepszymi praktykami content marketingu.
Przekrojowy audyt treści na Twojej stronie
Analiza wartości treści:
- dobór tematyki artykułów,
- sposób omówienia zagadnień,
- przydatność i cel treści,
- elementy zwiększające wartość.
Analiza struktury tekstów:
- hierarchia nagłówków,
- akapity, listy i punktory,
- czytelność i rozkład treści,
- formatowanie tekstu.
Analiza SEO:
- stosowanie fraz kluczowych,
- linkowanie wewnętrzne i anchory,
- metadane i teksty alternatywne,
- unikalność treści.
Analiza językowa:
- klątwa wiedzy,
- styl i jasność przekazu,
- błędy językowe wpływające na odbiór treści.
Analiza marketingowa:
- zastosowanie i jakość CTA,
- język korzyści,
- elementy wpływające na osiągnięcie celów sprzedażowych.
Analiza działań:
- częstość publikacji,
- dystrybucja treści,
- przygotowanie i konsekwentna realizacja content planu.
Jak to wygląda w praktyce?
Raport przygotowuję na bazie danych ilościowych i metod jakościowych. Liczby pozwalają na wyciągnięcie konkretnych wniosków dotyczących skuteczności publikowanych treści. Pokazują także, jaki kierunek warto obrać, by osiągać coraz lepsze efekty – nie tylko sprzedażowe, ale i wizerunkowe.
Dzięki szczegółowym case studies i analizie opisowej konkretnych tekstów ze strony dowiesz się, jak podwyższyć jakość tworzonego contentu. To nieoceniona wskazówka dla osób, które będą wdrażać sugerowane zmiany na stronie. Możesz je również potraktować jako wytyczne dla copywriterów.
Co ode mnie otrzymasz?
Raport
Dokładna analiza treści na stronie i konkretne propozycje zmian zwiększających skuteczność strategii.
Content plan
Listę 20 tematów do opracowania wraz z frazami kluczowymi i wytycznymi dotyczącymi ich stosowania.
Poradnik
Praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia i realizacji strategii content marketingowej.
Redakcja artykułu
Korekta i redakcja jednego z opublikowanych już artykułów wraz z wyjaśnieniem zmian.
Kim jestem?
Nazywam się Daniel Opałka i od 6 lat zajmuję się content marketingiem. Pracowałem w agencji reklamowej i dziale marketingu firmy szkoleniowej, a w 2021 roku postanowiłem założyć własną działalność.
Aktualnie skupiam się na tworzeniu wartościowych treści utrzymanych w duchu strategii inbound. Udowadniam, że odpowiednio prowadzone działania organiczne są skuteczne – nawet w czasach reklam.
Formularz kontaktowy
Masz dodatkowe pytania? Chcesz poznać szczegółową ofertę? Napisz do mnie!