Czy umiejętność tworzenia treści ma jeszcze jakiekolwiek znaczenie w świecie intensywnego rozwoju sztucznej inteligencji? Rzeczywistość pokazuje, że tak. Wielu klientów wciąż oczekuje tego, czego nie da im ChatGPT – jakości, kreatywności i autentyczności. Copywriterzy, którzy tworzą wartościowy i oryginalny content, nadal mają sporo pracy.

Ten kurs jest tworzony przez freelancera dla freelancerów. Oznacza to, że skupiam się w nim na praktyce, a nie oderwanych od rzeczywistości rozważaniach. Pokażę Ci, jak wygląda proces pracy nad tekstem dla realnych klientów. Pomogę również stworzyć pierwsze wartościowe treści do portfolio.

Brzmi dobrze? W takim razie czytaj dalej!

Przekrojowy kurs copywritingu dla freelancerów

Różne style

Uniwersalne zasady pisania nie istnieją. Copywriter musi dostosować język i styl do tonu komunikacji marki, oczekiwań klienta oraz rodzaju treści. Dlatego nauczysz się stosować w praktyce:

  • plain language, czyli prosty język,
  • styl ekspercki,
  • creative writing,
  • styl publicystyczny,
  • język sprzedażowy.

Różne treści

Copywriting nie ogranicza się do tworzenia prostych artykułów blogowych. Nie znając innych form, tracisz szansę na ciekawe i różnorodne zlecenia. Dlatego na kursie dowiesz się, jak pisać:

  • artykuły blogowe i eksperckie,
  • teksty SEO,
  • advertoriale i notki prasowe,
  • opisy firm,
  • opisy usług i produktów,
  • newslettery,
  • hasła i slogany reklamowe.

Różni klienci

Ten kurs przygotuje Cię do pracy jako freelancer – czasami przyjemnej, czasami trudnej i pełnej wyzwań. Dlatego jeden moduł szkolenia poświęciłem takim aspektom jak:

  • brief,
  • portfolio,
  • wycena pracy,
  • pozyskiwanie zleceń,
  • współpraca z klientami.

Program szkolenia dla copywriterów freelancerów

MODUŁ 1. WPROWADZENIE
Podstawy copywritingu i webwritingu

  • Po co marce treść? Strategiczne podstawy copywritingu
  • Czynniki wpływające na styl tekstu
  • Brief, czyli jak uniknąć niekończących się poprawek
  • AI w copywritingu – szanse i zagrożenia

MODUŁ 2. WEBWRITING
Artykuły blogowe, eksperckie, SEO

  • Plain language, czyli jak pisać prostym językiem
  • Cechy tekstu eksperckiego
  • Projektowanie artykułu blogowego
  • Struktura i treść tekstów blogowych
  • SEO copywriting w praktyce
  • Tytuły tekstów blogowych

MODUŁ 3. COPYWRITING SPRZEDAŻOWY
Opisy produktów i usług

  • Język korzyści i perswazja
  • Techniki sprzedażowe w content marketingu
  • Opisy produktów w sklepie internetowym
  • Copywriting a reklama internetowa
  • Newslettery i mailingi

MODUŁ 4. COPYWRITING KREATYWNY
Storytelling, hasła i slogany reklamowe

  • Creative writing – jak pisać kreatywnie?
  • Storytelling
  • Hasła i slogany reklamowe
  • Opisy na landing page

MODUŁ 5. PR COPYWRITING
Notki prasowe, advertoriale, wywiady

  • Styl dziennikarski w pracy copywritera
  • Informacje prasowe
  • Advertoriale – artykuły sponsorowane

MODUŁ 6. COPYWRITER FREELANCER
Wskazówki i materiały dotyczące pracy freelancera

  • Współpraca z klientami. Jak ją nawiązać i utrzymać?
  • O rozliczeniach i stawkach bez tabu
  • Błędy popełniane przez copywriterów
  • Zbuduj swoje portfolio!

Koszt

Koszt kursu wynosi 1090 zł brutto. Z promocją win-win możesz go obniżyć nawet do 790 zł brutto.

Promocja win-win

Chcesz stworzyć pierwsze teksty do portfolio, a jednocześnie obniżyć koszt szkolenia nawet o 300 zł? Skorzystaj z promocji win-win!

  • za 1 artykuł – 100 zł brutto taniej
  • za 2 artykuły – 200 zł brutto taniej
  • za 3 artykuły – 300 zł brutto taniej

Zapisz się na listę oczekujących i zaoszczędź kolejne 200 zł!

Osoby z listy oczekujących otrzymają kod rabatowy, który obniży cenę kursu do 590 zł brutto.

Wstępny zapis

Zostaw swój e-mail, a poinformuję Cię, kiedy szkolenie będzie gotowe!

Jeśli masz pytania lub uwagi, to jest miejsce na nie. 😉
Podanie danych jest dobrowolne, ale wymagane do przetworzenia zapytania. Mam świadomość, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Daniel Opałka Treść.

Kim jestem?

Cześć! Nazywam się Daniel Opałka i jestem marketerem z 7-letnim doświadczeniem. Swoją przygodę z działaniami promocyjnymi rozpocząłem jako manager krakowskiej klubokawiarni. Następnie pracowałem w agencji growth hackingowej i dziale marketingu firmy szkoleniowej, a w 2021 roku założyłem własną działalność.

Współpracuję z agencjami marketingowymi i firmami w zakresie szeroko rozumianego content marketingu. Tworzę strategię, projektuję treści i pokazuję innym, jak to robić.