Dawniej mianem copywritera określano twórcę chwytliwych haseł i treści reklamowych. Zakres jego pracy zmienił się wraz z intensywnym rozwojem digital marketingu. Współcześni copywriterzy projektują artykuły, tworzą opisów produktów i usług, a nawet zajmują się pisaniem treści postów w social mediach. Opcji na rozwój jest naprawdę wiele!

Jako że marki coraz bardziej świadomie podchodzą do kwestii swojej obecności w sieci, copywriting jest jedną z najbardziej pożądanych umiejętności na rynku pracy. Nie wystarczy jednak lubić pisać i mieć do tego smykałkę. Projektowanie treści to konkretna wiedza i konkretne umiejętności. Możesz je zdobyć na moim szkoleniu!

Dla kogo?

  • Przyszli i początkujący copywriterzy, webwriterzy, specjaliści ds. content marketingu i twórcy treści.
  • Pracownicy działów marketingu.
  • Osoby, które chcą zacząć pracować w copywritingu jako freelancerzy.
  • Właściciele firm samodzielnie zajmujący się zadaniami z obszaru szeroko rozumianego marketingu.
  • Osoby, które chcą przygotować się do założenia własnej działalności gospodarczej z obszaru copywritingu.

Czego się nauczysz?

  • Dowiesz się, dlaczego treści się projektuje, a nie pisze.
  • Poznasz najważniejsze zasady webwritingu i formuły copywriterskie.
  • Nauczysz się tworzyć różne formy treści użytkowych: artykuły, opisy produktów, posty w social mediach, reklamy, hasła, mikrocopy.
  • W pracy będziesz stosować narzędzia i metody, dzięki którym Twoje teksty będą skuteczne i zachwycą klientów.
  • Poznasz kulisy pracy copywritera freelancera. Bez tabu.

Korzyści

Przekrojowa wiedza

Zdobędziesz wszystkie informacje na temat copywritingu, których potrzebujesz do rozpoczęcia pracy.

Praktyka

Podczas szkolenia poznasz narzędzia i tricki, które przetestujesz zaraz po ukończeniu każdego modułu.

Konkurencyjność

Będziesz przygotowany do pracy jako Junior Copywriter w agencji lub freelancer działający na własny rachunek.

Skuteczne działanie

Nauczysz się wyceniać swoją pracę i poznasz skuteczne sposoby na zdobycie pierwszych klientów.

Co więcej?

Otrzymasz ode mnie dodatkowe materiały przydatne w Twojej codziennej pracy:

  • Przejrzyste podsumowanie informacji ze szkolenia w formie ebooka. Znajdziesz w nim m.in. zasady webwritingu i formuły copywriterskie.
  • E-book z najczęstszymi błędami językowymi przygotowany przy współpracy z profesjonalnym korektorem i redaktorem tekstów.
  • Szablony ułatwiające pracę nad tekstem.
  • Słowniczek najważniejszych pojęć z zakresu content marketingu i webwritingu.

Mini e-booki, które otrzymasz po szkoleniu

Program szkolenia

1. Copywriting i webwriting
  • Czym się różni copywriting od webwritingu? Rodzaje copywritingu
  • Cechy dobrego copywritera
  • Czym nie jest copywriting?
2. Copywriting kreatywny i copywriting offline
  • Czym jest kreatywność?
  • Hasła i slogany reklamowe
  • Copywriting offline w praktyce. Od ulotek do prezentacji
3. Projektowanie artykułu blogowego
  • Jak czytają użytkownicy Internetu
  • Projektowanie treści. Jak pisać dla różnych grup odbiorców?
  • Zasady tworzenia tytułów i śródtytułów
  • Formuły copywriterskie
  • Copywriting a SEO
  • Kształtowanie stylu i języka
  • Najczęstsze błędy podczas tworzenia artykułu
4. Opisy produktów, usług, kategorii i firmy
  • Zasady tworzenia opisów produktów i kategorii
  • Język korzyści
  • Opisy firmy – wizja, misja, cele, usługi
  • Jak wykorzystać storytelling w opisach firmy?
  • Czym jest mikrocopy?
5. Media społecznościowe i reklama
  • Tworzenie treści postów na Facebooku i Instagramie
  • Posty i artykuły na Linkedinie
  • Treść reklamy na Facebooku
  • Treść reklamy w Google Ads
6. Praca copywritera freelancera bez tabu
  • Pakiet na start – co musisz mieć, zanim zaczniesz szukać zleceń?
  • Pozyskiwanie zleceń – co, jak, gdzie?
  • Brief – podstawa pracy copywritera
  • Stawki i formy rozliczenia za pracę
  • Błędy, które utrudnią Ci znalezienie zlecenia

Copywriting nie istnieje bez praktyki

Z materiałami dostępnymi na platformie możesz zapoznać się w dowolnym momencie. Praktyczna nauka zaczyna się później! W ramach indywidualnych konsultacji porozmawiamy o Twoich tekstach i przygotujemy Cię do wejścia na rynek copywriterski. W jaki sposób?

Karta zadań

Oprócz testów dostępnych na platformie, otrzymasz kartę zadań, którą później wspólnie omówimy.

Teksty do portfolio

Dokładnie omówimy artykuł, który zaprojektujesz po szkoleniu.

Strategia promocji

Stworzysz cały pakiet materiałów promocyjnych dla swojej działalności: od szablonu e-maila po hasła reklamowe.

Cennik

Przygotujesz ofertę obejmującą zakres cenowy swoich usług, dzięki czemu oszczędzisz sporo czasu.

Koszt

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 649 zł (z VAT).

Z promocją win-win taniej

Jeśli zdecydujesz się napisać artykuł na blog platformy szkoleniowej, cena zostanie obniżona o 150 zł. Za szkolenie zapłacisz zatem 499 zł (z VAT).

W pakiecie jeszcze taniej

Cena pakietu szkoleń Skuteczny blog firmowy + Copywriting i webwriting dla freelancerów wraz z promocją win-win wynosi 949 zł (z VAT).

Wstępny formularz

Jeśli masz pytania lub uwagi, to jest miejsce na nie. 😉
Podanie danych jest dobrowolne, ale wymagane do przetworzenia zapytania. Mam świadomość, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Daniel Opałka Treść.

W cenie szkolenia:

Dostęp do platformy e-learningowej (wideo, podcasty, quizy i testy).

Słownik najważniejszych pojęć z zakresu content marketingu i copywritingu.

E-book z podsumowaniem informacji ze szkolenia.

E-book z zestawieniem najczęściej popełnianych błędów językowych.

Dodatkowe materiały szkoleniowe (m.in. karta szkolenia, szablony artykułów).

Konsultacja artykułu blogowego i materiałów do promocji działalności.

Udział w dodatkowych webinarach z zakresu marketingu.

Dostęp do grupy dla absolwentów szkolenia (wymiana doświadczeń, networking).

Promocja win-win! Obniż cenę szkolenia!

Napisz artykuł na blog platformy i zaoszczędź 150 zł!

Łączny koszt szkolenia wynosi 649 zł, jednak możesz obniżyć tę kwotę do 499 zł! Wystarczy, że po szkoleniu napiszesz artykuł na blog platformy szkoleniowej na zadany przeze mnie temat.

Tematy tekstów będą dotyczyły content marketingu, copywritingu, rozwoju zawodowego lub szkoleń online. Przewidywana długość każdego tekstu to 3-5 tys. znaków ze spacjami.

Co zyskasz?

  • Zaprojektujesz kolejny tekst do portfolio. Artykuł będzie podpisany Twoim imieniem i nazwiskiem.
  • Pod tekstem możesz podlinkować swoje social media lub zostawić kontakt dla przyszłych zleceniodawców.
  • Przetestujesz w praktyce tworzenie tekstu na zlecenie.
  • Zaoszczędzisz 150 zł! 😉

Kim jestem?

Cześć! Nazywam się Daniel Opałka i jestem marketerem z 5-letnim doświadczeniem. Swoją przygodę z działaniami promocyjnymi rozpocząłem jako manager krakowskiej klubokawiarni. Następnie pracowałem w agencji growth hackingowej i dziale marketingu firmy szkoleniowej.

W lipcu 2021 roku założyłem własną działalność, w ramach której współpracuję z agencjami marketingowymi i firmami w zakresie szeroko rozumianego content marketingu. Projektuję treści i pokazuję innym, jak to robić.

FAQ

Na jakim poziomie zaawansowania jest szkolenie?

Szkolenie obejmuje zarówno podstawowe, jak i zaawansowane zagadnienia związane z tworzeniem treści użytkowych.

Jaką formę ma szkolenie?

Właściwa część szkolenia ma formę e-learningu. Możesz zatem zrealizować materiał w wybranym przez Ciebie momencie. Konsultacje zadań odbywają się w formie online – mailowo lub podczas telekonferencji. Dodatkowe webinary odbywają się online w czasie rzeczywistym.

Jak mogę dokonać płatności za szkolenie?

Informację na ten temat podam w późniejszym czasie. Aktualnie pracuję nad platformą e-learningową, która będzie oferowała różne formy płatności. Jest jednak możliwe, że przez pewien czas płatność za szkolenie będzie się odbywała na podstawie faktury proforma.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Prowadzę własną działalność gospodarczą, więc mam możliwość wystawienia faktury VAT.

W jaki sposób mogę pobrać dodatkowe materiały?

Dodatkowe materiały (karta pracy, ebooki, słownik pojęć, szablony) są dostępne do pobrania na platformie szkoleniowej.

Kiedy platforma będzie gotowa?

Wstępny termin to ostatni tydzień kwietnia 2022 roku.