Czy działanie bez przemyślanej strategii może być skuteczne? Tak, ale najczęściej jest to kwestią szczęścia lub przypadku. I nie zdarza się zbyt często.
Zanim rozpoczniesz komunikację ze swoimi klientami, warto ich poznać. Kim są? Czego oczekują? Jakie treści są dla nich najbardziej interesujące? To tylko kilka pytań, na które musisz odpowiedzieć, by Twoje działania marketingowe przynosiły oczekiwane efekty.
Obecni lub potencjalni odbiorcy Twoich usług czy produktów powinni stanowić centrum strategii. To z myślą o nich wybierzesz styl i formę artykułów blogowych, postów w mediach społecznościowych, a nawet płatnych reklam.
Działaj strategicznie!
Zwiększenie efektywności
Tworząc treści odpowiadające potrzebom Twoich klientów, zwiększysz skuteczność podejmowanych działań. A przy okazji wyeliminujesz te nieskuteczne.
Spójny wizerunek
Strategia jest podstawą kreowania wizerunku Twojej firmy. Zamień przypadkowy content na spójny, skuteczny i jakościowy plan działań.
Wzrost konkurencyjności
Nie ma strategii bez analizy działań marketingowych Twojej konkurencji. Poznaj mocne i słabe strony firm, z usług których korzysta Twój potencjalny klient.
Strategia content marketingowa i audyt – cennik
Poniżej znajdziesz tabelę z poglądowymi cenami za strategię i audyt treści. Pamiętaj jednak, że każdą pracę wyceniam indywidualnie, biorąc pod uwagę kilka aspektów, m.in. staż firmy na rynku, dostęp do danych analitycznych, zakres prac. Do pracy przystępuję dopiero po wypełnieniu briefu i planu strategii.
Treść | Orientacyjna cena (netto) |
Strategia content marketingowa | od 3900 zł |
Strategia bloga firmowego | od 1900 zł |
Audyt bloga firmowego | od 900 zł |
Content plan na blog firmowy (2 mies.) | od 490 zł |
Strategia, audyt, content plan – co i jak?
Zastanawiasz się, co dokładnie kryje się pod pojęciami „strategia”, „audyt” i „content plan”? Sprawdź poniżej, co przygotuję dla Ciebie w ramach każdej z tych opcji.
Strategia content marketingowa
- stworzenie profilu odbiorców
- analiza rynku i konkurencji
- ustalenie celów
- ustalenie fraz kluczowych
- propozycja działań realizujących przygotowaną strategię
Audyt bloga
- analiza dotychczasowych działań
- uwagi dotyczące formy i stylu
- uwagi dotyczące treści
- propozycje zmian
Content plan
- harmonogram wpisów blogowych na najbliższe 2 miesiące wraz z frazami kluczowymi
- propozycje dystrybucji treści
- szczegółowy plan każdego z zaproponowanych artykułów
Kontakt
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, aby dowiedzieć się więcej!
Najczęściej zadawane pytania
Ile trwa przygotowanie strategii, audytu i content planu?
Realizacja każdej z tych usług może zająć nawet kilka tygodni. Zebranie danych i ich analiza to proces długotrwały i niezbędny do wyciągnięcia odpowiednich wniosków.
W jaki sposób przygotowywana jest strategia content marketingowa?
Podczas tworzenia strategii content marketingowej korzystam z wielu narzędzi analitycznych. Potrzeby grupy docelowej badam przy pomocy ankiet i wywiadów z potencjalnymi klientami. W oparciu o uzyskane dane wyciągam konkretne wnioski i przygotowuję propozycję działań wraz z ich uzasadnieniem.
Strategia content marketingowa jest dokumentem liczącym kilkadziesiąt stron, w którym znajdziesz masę wskazówek i informacji niezbędnych do zwiększenia efektywności swoich działań.