Czy działanie bez przemyślanej strategii może być skuteczne? Tak, ale najczęściej jest to kwestią szczęścia lub przypadku. I nie zdarza się zbyt często.

Zanim rozpoczniesz komunikację ze swoimi klientami, warto ich poznać. Kim są? Czego oczekują? Jakie treści są dla nich najbardziej interesujące? To tylko kilka pytań, na które musisz odpowiedzieć, by Twoje działania marketingowe przynosiły oczekiwane efekty.

Obecni lub potencjalni odbiorcy Twoich usług czy produktów powinni stanowić centrum strategii. To z myślą o nich wybierzesz styl i formę artykułów blogowych, postów w mediach społecznościowych, a nawet płatnych reklam.

Działaj strategicznie!

Zwiększenie efektywności

Tworząc treści odpowiadające potrzebom Twoich klientów, zwiększysz skuteczność podejmowanych działań. A przy okazji wyeliminujesz te nieskuteczne.

Spójny wizerunek

Strategia jest podstawą kreowania wizerunku Twojej firmy. Zamień przypadkowy content na spójny, skuteczny i jakościowy plan działań.

Wzrost konkurencyjności

Nie ma strategii bez analizy działań marketingowych Twojej konkurencji. Poznaj mocne i słabe strony firm, z usług których korzysta Twój potencjalny klient.

Strategia content marketingowa i audyt – cennik

Poniżej znajdziesz tabelę z poglądowymi cenami za strategię i audyt treści. Pamiętaj jednak, że każdą pracę wyceniam indywidualnie, biorąc pod uwagę kilka aspektów, m.in. staż firmy na rynku, dostęp do danych analitycznych, zakres prac. Do pracy przystępuję dopiero po wypełnieniu briefu i planu strategii.

TreśćOrientacyjna cena (netto)
Strategia content marketingowaod 3900 zł
Strategia bloga firmowegood 1900 zł
Audyt bloga firmowegood 900 zł
Content plan na blog firmowy (2 mies.)od 490 zł

Strategia, audyt, content plan – co i jak?

Zastanawiasz się, co dokładnie kryje się pod pojęciami „strategia”, „audyt” i „content plan”? Sprawdź poniżej, co przygotuję dla Ciebie w ramach każdej z tych opcji.

Strategia content marketingowa

  • stworzenie profilu odbiorców
  • analiza rynku i konkurencji
  • ustalenie celów
  • ustalenie fraz kluczowych
  • propozycja działań realizujących przygotowaną strategię

Audyt bloga

  • analiza dotychczasowych działań
  • uwagi dotyczące formy i stylu
  • uwagi dotyczące treści
  • propozycje zmian

Content plan

  • harmonogram wpisów blogowych na najbliższe 2 miesiące wraz z frazami kluczowymi
  • propozycje dystrybucji treści
  • szczegółowy plan każdego z zaproponowanych artykułów

Kontakt

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, aby dowiedzieć się więcej!

Podanie danych jest dobrowolne, ale wymagane do przetworzenia zapytania. Mam świadomość, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Daniel Opałka Treść.

Najczęściej zadawane pytania

Ile trwa przygotowanie strategii, audytu i content planu?

Realizacja każdej z tych usług może zająć nawet kilka tygodni. Zebranie danych i ich analiza to proces długotrwały i niezbędny do wyciągnięcia odpowiednich wniosków.

W jaki sposób przygotowywana jest strategia content marketingowa?

Podczas tworzenia strategii content marketingowej korzystam z wielu narzędzi analitycznych. Potrzeby grupy docelowej badam przy pomocy ankiet i wywiadów z potencjalnymi klientami. W oparciu o uzyskane dane wyciągam konkretne wnioski i przygotowuję propozycję działań wraz z ich uzasadnieniem.

Strategia content marketingowa jest dokumentem liczącym kilkadziesiąt stron, w którym znajdziesz masę wskazówek i informacji niezbędnych do zwiększenia efektywności swoich działań.