Media społecznościowe to obowiązkowy punkt strategii marketingowej każdej firmy. Aż trudno uwierzyć w to, że jeszcze kilkanaście lat temu taka forma promocji praktycznie nie istniała, a głównym środkiem komunikacji były prowizoryczne strony internetowe i reklamy w mediach tradycyjnych.

Wydawałoby się, że Facebook (w połączeniu z Instagramem) zmonopolizował rynek social mediów. Nic bardziej mylnego! W zależności od wyznaczonych celów biznesowych warto rozważyć swoją obecność również na innych platformach. Organizacje na całym świecie doceniają zalety Linkedina czy YouTube’a, a w przypadku młodszego pokolenia realne korzyści mogą przynieść marce m.in. Snapchat i TikTok.

Z takiej szansy marketingowej aż żal nie skorzystać!

Dlaczego warto?

Mówi się, że firma nie istnieje, jeśli nie zaznacza swojej obecności w Internecie. Media społecznościowe skutecznie rozwiązują ten problem. W jaki sposób?

Relacje z klientami

Spójna i przemyślana komunikacja w mediach społecznościowych pozwoli zbudować pozytywne relacje między klientem a Twoją firmą.

Widoczność działań

Social media to sposób na pokazanie, że Twoja firma… funkcjonuje. Regularność działań zwiększa szanse na interakcje i konwersje.

Wizerunek firmy

Media społecznościowe to ważny element budowania PR-u Twojej firmy. Przypuszczam, że chcesz mieć wpływ na to, jak jest ona postrzegana. 😉

Social media – cennik

Poniżej znajdziesz tabelę z poglądowymi cenami za treści do mediów społecznościowych. Ostateczna wycena jest uzależniona od wielu czynników, m.in. czasu na realizację zlecenia, strategii komunikacji marki (lub jej braku), częstotliwości wpisów. Do pracy przystępuję dopiero po wypełnieniu briefu / zaakceptowaniu wstępnego harmonogramu postów. Komunikację w sprawie poprawek prowadzę mailowo.

Pakiet 5 postówOrientacyjna cena (netto)
Facebookod 200 zł
Linkedinod 250 zł
Instagramod 250 zł
Youtube (opisy filmów)od 250 zł
Pozostałe social mediawycena indywidualna za pakiet

Kontakt

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, aby dowiedzieć się więcej!

Podanie danych jest dobrowolne, ale wymagane do przetworzenia zapytania. Mam świadomość, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Daniel Opałka Treść.

Najczęściej zadawane pytania

Co oznacza „pakiet 5 postów”?

Treści do postów w mediach społecznościowych przygotowuję w oparciu o miesięczny harmonogram. 1 post w tygodniu to absolutne minimum dla zachowania regularności działań. W perspektywie miesiąca wychodzi zatem od 4 do 5 postów – to jest właśnie pakiet, o którym mowa w cenniku. 😉

Czy mogę zamówić więcej niż 5 postów miesięcznie?

Oczywiście! Zachęcam nawet, by intensywność działań w mediach społecznościowych była większa niż 1 post tygodniowo. W takim wypadku cena pakietu jest ustalana indywidualnie.

Chcę publikować to samo na Facebooku i Linkedinie. Czy muszę płacić podwójnie?

Nie. Ja dostarczam Ci treści, a Ty możesz opublikować je w dowolnym miejscu. Polecam jednak zastanowić się nad strategią działań w mediach społecznościowych – często bowiem okazuje się, że co innego sprawdza się na Facebooku, a co innego na Linkedinie.

Jak jest tworzony harmonogram postów?

Przed rozpoczęciem pracy przesyłam Ci pusty harmonogram postów. Twoim zadaniem jest dodanie do niego grafik / zdjęć i uzupełnienie podstawowych informacji o każdym poście (tematyka, cel itp.). Po otrzymaniu harmonogramu ja przystępuję do pracy nad treścią.

Jeśli posiadasz gotowy harmonogram postów z grafikami i zdjęciami – wystarczy, że mi go wyślesz mailowo i dołączysz do niego informacje o stylu komunikacji (np. luźny / oficjalny) i grupie odbiorców.

Czym dokładnie jest „treść posta”? Czy w pakiecie są również m.in. hashtagi?

Treść każdego posta przygotowuję w taki sposób, by nie wymagał on dodatkowych nakładów pracy. Jest on zatem uzupełniony o emotikony, a w przypadku Linkedina czy Instagrama – także o propozycje hashtagów.

Czy za poprawki muszę dodatkowo płacić?

W cenie każdego pakietu jest jedna seria darmowych poprawek. Możesz zatem poprosić o wymianę treści konkretnego posta lub jego przemodelowanie.