Z badań HubSpot wynika, że firmy B2C prowadzące bloga pozyskują miesięcznie aż 88% więcej leadów. W przypadku firm B2B odsetek ten wynosi 67%. Wniosek? Jeśli Twój blog świeci pustkami, tracisz potencjalnych klientów.

Domyślam się jednak, że masz na głowie dużo projektów i po prostu brakuje Ci czasu na aktualizowanie bloga. Chętnie pomogę.

Dlaczego warto?

Jakość

Twoje teksty są pisane przez profesjonalnych copywriterów i przechodzą skrupulatną korektę.

Pozycjonowanie

Blog firmowy to element wpływający na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce.

Wyniki

Jakościowe artykuły zwiększą ruch na Twojej stronie, co bezpośrednio przełoży się na sprzedaż.

Dla kogo?

  • Właściciele firm, którzy chcą wypozycjonować swoją stronę internetową.
  • Agencje SEO potrzebujące wsparcia copywriterów wyspecjalizowanych w konkretnej dziedzinie.
  • Przedstawiciele działów marketingu, którzy chcą zaoszczędzić czas na pisaniu tekstów.
  • Osoby prowadzące eksperckie blogi i myślące o zwiększeniu intensywności działań.
  • Początkujący przedsiębiorcy, którzy chcą na start zbudować bazę wartościowych tekstów.

Korzyści

  • Oszczędność czasu. Pisanie tekstu trwa długo – chętnie zrobimy to za Ciebie.
  • Przewaga konkurencyjna. Dzięki jakościowym tekstom wyróżnisz się na tle konkurencji.
  • Zwiększenie ruchu na stronie. Każdy artykuł to cegiełka wpływająca na pozycjonowanie strony.
  • Materiały na social media. Nie masz pomysłów na posty? Udostępnij artykuły na swoich profilach!
  • Realizacja celów. Content plan jest tworzony w oparciu o cele, które chcesz osiągnąć.

Jak to działa?

Przejdźmy przez cały proces krok po kroku!

Krok 1. Formularz

10%

Na początek wypełnij krótki formularz, który znajdziesz poniżej. W odpowiedzi prześlę Ci brief z pytaniami o firmę, styl komunikacji i oczekiwania dotyczące artykułów.


Krok 2. Content plan

30%

Po analizie celów, konkurencji i fraz kluczowych prześlę Ci content plan z tytułami wszystkich wpisów.


Krok 3. Wstępny artykuł

50%

Po zaakceptowaniu content planu przystępuję do pracy nad pierwszym artykułem. Jeśli go zaakceptujesz, rozpoczynam realizację całego pakietu.


Krok 4. Realizacja pakietu

80%

Wszystkie teksty – bez względu na wybrany pakiet – otrzymasz w ciągu miesiąca.


Krok 5. Poprawki i akcept

90%

Po otrzymaniu tekstów możesz zgłosić swoje uwagi i poprawki. W ciągu 2-3 dni odeślę Ci ostateczną wersję artykułów.


Krok 6. Gotowe!

100%

Uff! Masz zapas jakościowych artykułów blogowych – możesz je opublikować w dowolnym momencie.

Działaj strategicznie!

Doładuj swój blog wartościowymi tekstami!

Pakiet MINIMUM

10 artykułów o długości 4-5 tys. zzs

Propozycja 2 postów do każdego artykułu.

Pakiet MEDIUM

15 artykułów o długości 4-5 tys. zzs

Propozycja 2 postów do każdego artykułu.

Pakiet MAKSIMUM

20 artykułów o długości 4-5 tys. zzs

Propozycja 2 postów do każdego artykułu.

Kontakt

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, aby dowiedzieć się więcej!

Podanie danych jest dobrowolne, ale wymagane do przetworzenia zapytania. Mam świadomość, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Daniel Opałka Treść.

Najczęściej zadawane pytania

Czy teksty są pisane pod SEO?

Każdy artykuł jest pisany zgodnie z zasadami webwritingu. Jest zatem przyjazny zarówno wyszukiwarkom, jak i użytkownikom, którzy będą go czytać. Teksty powstają z myślą o konkretnej frazie kluczowej (również frazach z tzw. długiego ogona), ale nie są sztucznie przeoptymalizowane.

Jak długo trwa realizacja pakietów?

Tworzenie jakościowych tekstów wymaga czasu. Realizacja zadań po mojej stronie nie powinna jednak zająć więcej niż 20 dni roboczych. Pamiętaj, że ostateczny termin jest uzależniony również od sprawności komunikacji między nami – każdy kolejny krok wymaga Twojego akceptu.

  • Analiza briefu i stworzenie content planu – ok. 3 dni robocze.
  • Stworzenie tekstów i ich korekta – ok. 10-15 dni roboczych.
  • Wdrożenie poprawek – ok. 3-4 dni robocze.
Jak wygląda artykuł?

Artykuł jest skonstruowany w taki sposób, by czytelnik mógł szybko i sprawnie zapoznać się z jego treścią. Standardowy schemat składa się z kilku elementów:

  • Tytuł artykułu, w którym zostanie zawarta fraza kluczowa.
  • Wstęp. Kilka zdań wprowadzenia oraz krótkie podsumowanie zawartości artykułu w formie wypunktowania.
  • Część właściwa. Składa się z kilku śródtytułów (H2 i ewentualnie H3), w obrębie których zostaną omówione najważniejsze zagadnienia poruszone w artykule.
  • Podsumowanie. Najważniejsze wnioski płynące z artykułu wraz z propozycją CTA (wezwania do działania).

W każdym tekście zostaną również pogrubione najważniejsze frazy oraz słowa kluczowe. Otrzymasz zatem artykuły, które możesz dosłownie skopiować i wkleić na swój blog.

Jaki jest termin płatności?

Po dostarczeniu tekstów standardowo w ciągu 5 dni roboczych możesz wnieść swoje uwagi i poprawki. Jeśli wiesz, że z jakiejś przyczyny nie dasz rady sprawdzić artykułów w tym czasie, poinformuj mnie o tym – razem ustalimy inny termin.

Po naniesieniu poprawek i zaakceptowaniu tekstów otrzymasz fakturę, którą należy opłacić w ciągu 14 dni.