Nie chcesz kupować kota w worku? Zapraszam do lektury moich artykułów!
Pracuję regularnie zarówno dla początkujących firm, jak i dużych, doskonale znanych marek. Ze względu na zapisy w umowach nie mogę jednak pokazać Ci efektów tej pracy. Zamiennie przygotowałem kilka autorskich tekstów.
Wychodzę z założenia, że dla ludzi powinni pisać ludzie. Nie korzystam więc z generatorów treści.

Artykuły tematyczne
Artykuły eksperckie – marketing
Tematyka | Artykuł |
Blog firmowy | Jak długi powinien być artykuł na blogu firmowym? |
Content marketing | Czym jest content marketing i co dzięki niemu osiągniesz? |
Copywriting | Kim jest copywriter? Poznaj rodzaje copywritingu i formy treści |
Freelancing | Jak przygotować portfolio copywritera bez doświadczenia? |
Psychologia w marketingu | Czym jest klątwa wiedzy i jak wpływa na komunikację z odbiorcami? |
Social media | Social media restauracji – 10 największych błędów. Jak ich uniknąć? |
Trendy | Trendy w copywritingu na 2023 rok. Co (i jak) będziemy pisać? |
Content dostosowany do marki
Pamiętaj, że treści, które znajdziesz w moim portfolio, powstały w oparciu o konkretne założenia i wytyczne. Różnią się zatem formą, stylem i językiem. Niektóre są proste i surowe, inne z kolei luźne lub nawet humorystyczne. To, jakie będą Twoje, zależy wyłącznie od Ciebie.
Jakie czynniki mają wpływ na tekst?
Odbiorcy
np. rodzice,
poszukujący pracy,
przedsiębiorcy,
studenci
Cele
np. pozycjonowanie,
wizerunek,
zwiększenie ruchu,
edukacja klientów
Forma i charakter
np. artykuł ekspercki,
poradnik,
lista inspiracji,
Q&A
Styl i język
np. luźny,
analityczny,
ekspercki,
humorystyczny
Współpraca
Potrzebujesz wsparcia w zakresie copywritingu lub content marketingu? Napisz do mnie!