Nie chcesz kupować kota w worku? Zapraszam do lektury moich artykułów!

Pracuję regularnie zarówno dla początkujących firm, jak i dużych, doskonale znanych marek. Ze względu na zapisy w umowach nie mogę jednak pokazać Ci efektów tej pracy. Zamiennie przygotowałem kilka autorskich tekstów.

Wychodzę z założenia, że dla ludzi powinni pisać ludzie. Nie korzystam więc z generatorów treści.

Artykuły tematyczne

TematykaArtykuł
DomJak urządzić pokój dla dziecka?
GastronomiaWhiskey sour – koktajl, który powinien znaleźć się w menu każdego lokalu
Marketing10 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy w 2023 roku
PodróżeWakacje na Sycylii. Dlaczego warto odwiedzić włoską wyspę?
Psychologia w marketinguBłędy poznawcze w marketingu. Jak sobie z nimi radzić?
RozwójChcesz zacząć naukę czeskiego? Sprawdź, co Cię czeka!
SzkoleniaJak efektywnie prowadzić szkolenia online?
Zarządzanie5 cech wyróżniających dobrego lidera

Artykuły eksperckie – marketing

TematykaArtykuł
Blog firmowyJak długi powinien być artykuł na blogu firmowym?
Content marketingCzym jest content marketing i co dzięki niemu osiągniesz?
CopywritingKim jest copywriter? Poznaj rodzaje copywritingu i formy treści
FreelancingJak przygotować portfolio copywritera bez doświadczenia?
Psychologia w marketinguCzym jest klątwa wiedzy i jak wpływa na komunikację z odbiorcami?
Social mediaSocial media restauracji – 10 największych błędów. Jak ich uniknąć?
TrendyTrendy w copywritingu na 2023 rok. Co (i jak) będziemy pisać?

Content dostosowany do marki

Pamiętaj, że treści, które znajdziesz w moim portfolio, powstały w oparciu o konkretne założenia i wytyczne. Różnią się zatem formą, stylem i językiem. Niektóre są proste i surowe, inne z kolei luźne lub nawet humorystyczne. To, jakie będą Twoje, zależy wyłącznie od Ciebie.

Jakie czynniki mają wpływ na tekst?

Odbiorcy

np. rodzice,
poszukujący pracy,
przedsiębiorcy,
studenci

Cele

np. pozycjonowanie,
wizerunek,
zwiększenie ruchu,
edukacja klientów

Forma i charakter

np. artykuł ekspercki,
poradnik,
lista inspiracji,
Q&A

Styl i język

np. luźny,
analityczny,
ekspercki,
humorystyczny

Współpraca

Potrzebujesz wsparcia w zakresie copywritingu lub content marketingu? Napisz do mnie!

Podanie danych jest dobrowolne, ale wymagane do przetworzenia zapytania. Mam świadomość, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Daniel Opałka Treść.