Cześć! Jestem Daniel, a to jest podstrona, na której możesz zapoznać się z moimi przykładowymi tekstami.

Marketingiem zajmuję się od ponad 6 lat, a swoją działalność założyłem we wrześniu 2021 roku. W pracy skupiam się na projektowaniu jakościowych artykułów blogowych. Jeśli ich potrzebujesz, śmiało do mnie napisz!

Ale chwila. Wcześniej chcesz zapewne sprawdzić, co zrobiłem do tej pory.

Pracuję regularnie zarówno dla początkujących firm, jak i dużych, doskonale znanych marek. Jednak ze względu na zapisy w umowach nie mogę pokazać Ci efektów tej pracy. Zamiennie przygotowałem kilka przykładów artykułów, które napisałem specjalnie na potrzeby swojego portfolio.

Przykładowe artykuły na tematy różne

TematykaArtykułLiczba zzs
DomJak urządzić pokój dla dziecka?3 100
GastronomiaWhiskey sour – koktajl, który powinien znaleźć się w menu każdego lokalu4 250
PodróżeWakacje na Sycylii. Dlaczego warto odwiedzić włoską wyspę?5 900
RozwójChcesz zacząć naukę czeskiego? Sprawdź, co Cię czeka!3 600
Zarządzanie5 cech wyróżniających dobrego lidera4 500

Artykuły blogowe o marketingu

Typ artykułuArtykułLiczba zzs
PoradnikJak przygotować portfolio copywritera bez doświadczenia?11 500
EksperckiJak długi powinien być artykuł na blogu firmowym?6 700
Case studyŻabka vs frogshoposting – case study kryzysu w social mediach6 500
ListaSocial media restauracji – 10 największych błędów. Jak ich uniknąć?6 700
EksperckiJak napisać artykuł na blog firmowy? Od idei do realizacji celów11 600

Czy moje teksty działają?

Chętnie porozmawiam o Twoich celach i metodach ich ewaluacji! A tymczasem zapraszam Cię na krótki przegląd efektów mojego bloga. Oto przykładowe wyniki, które udało mi się osiągnąć wyłącznie dzięki publikacji treści na blogu, bez off-site SEO i reklam (stan na 30.11.2022).

Fraza: specjalista ds content marketingu
Efekt: 2 miejsce w wyszukiwarce (1 strona)

Fraza: linkedin hashtagi
Efekt: 5 miejsce w wyszukiwarce (1 strona)

Fraza: studia dla copywritera
Efekt: 7 miejsce w wyszukiwarce (1 strona)

Content dostosowany do marki

Pamiętaj, że treści, które znajdziesz w moim portfolio, powstały w oparciu o konkretne założenia i wytyczne. Różnią się zatem formą, stylem i językiem. Niektóre są proste i surowe, inne z kolei luźne lub nawet humorystyczne. To, jakie będą Twoje, zależy wyłącznie od Ciebie.

Jakie czynniki mają wpływ na kształt tekstu?

Odbiorcy

np. rodzice,
poszukujący pracy,
przedsiębiorcy,
studenci

Cele

np. pozycjonowanie,
wizerunek,
zwiększenie ruchu,
edukacja klientów

Forma i charakter

np. artykuł ekspercki,
poradnik,
lista inspiracji,
Q&A

Styl i język

np. luźny,
analityczny,
ekspercki,
humorystyczny

Współpraca

Potrzebujesz wsparcia w zakresie copywritingu lub content marketingu? Napisz do mnie!

Podanie danych jest dobrowolne, ale wymagane do przetworzenia zapytania. Mam świadomość, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma Daniel Opałka Treść.